torsdag 15 juli 2010

Mat Mat Mat...åh va gött!



Äntligen dags att äta mat! Vi passade på att åka iväg och köpa burgare, efter som vi fortfarande inte glömt Einars snedsteg med matlåda så fick han inte följa med.
Burgarna var för övrigt skitgoda men såg ut som om det var någon som fått sin hjärnsubstans utslagen mellan två bröd...vilket drar mig till minnes när jag var yngre och mina föräldrar skickade iväg mig på ett sommarläger vid namn camp blackfoot. Den sommaren så gjorde jag och några andra på lägret ett skönt bus mot den alkoliserade fastighetsskötaren på lägret. Vi smög in i hans stuga och tände eld på en ruttnande skalle, gubben råkade dock vakna och skallen ramlade ner på hans gastank och spred sig i hela stugan. Vi blev ju självklart skitskraja och sprang iväg fort som fan. Visade sig senare att gubbfan brann inne. Några dagar senare när vi hade varit ute och åkt kanot och jag fått komma till second base med hon från grannstugan så började det hända skumma grejer på lägret när flera skitungar började försvinna, hur skumt som helst. Någon fick halsen avskuren och några blev slaktade på en flotte med en häcksax. Aja, precis innan mina päron kom och hämtade hem mig så visade det sig att fastighetsskötaren inte alls dog i branden utan att han var skitförbannad på oss och skulle ha ihjäl oss allihop. Nu när jag tänker efter så var det fan den bästa sommaren jag har haft! Inte alls som den här skitsommaren när man måste vara i en svettig studio med massa retards.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar